Radno vreme naše internet prodavnice

Naše radno vreme je svih 7 dana u nedelji od 00-24h. U tom periodu možete vršiti porudžbine putem sajta, dok nas na telefone možete kontaktirati svakog radnog dana u periodu radnog vremena lokala.

Naši kontakt telefoni su:

Online shop +381 (64) 544-6740

Maloprodajni objekti:

Beograd+381 (64) 544-6740

Novi Sad +381 (61) 236-4030

Niš +381 (63) 316-120

 

Kako da poručim?

Poručivanje se vrši putem našeg internet sajta, pozivom na neki od naših telefona. Takođe, možete nas kontaktirati i izvršiti porudžbinu putem popularnih drušvenih mreža. Takođe smo dostupni i preko Viber-a i WhatsApp-a.

Načini plaćanja

Sve cene koje su prikazane na našem sajtu su bez PDV-a. Nismo u sistemu PDV-a.

Podržavamo sledeće načine plaćanja:

  • Plaćanje pouzećem
  • Ebankingom
  • PayPal (za uplate iz inostranstva)

Prihvatanjem uslova kupovine na sajtu lionleather.rs prihvatate da Vam račun dostavljamo elektronskim putem (na email adresu koju unosite prilikom pravljenja narudžbine).

Ugovor o prodaji na daljinu

Tekst ugovora i odredbe opštih uslova poslovanja možete preuzeti ovde – kliknite.

Reklamacije

Svi naši kupci poseduju pravo na reklamaciju robe poručene putem naše online prodavnice. Naša internet prodavnica posluje u skladu sa zakonima Republike Srbije i poštujemo prava svojih kupaca. Odgovor na Vašu reklamaciju ćete dobiti u najkraćem mogućem roku, a najkasniije u roku od 8 dana od prijema reklamacije. Sam rok za rešavanje reklamacije je 15 dana od dana njenog prijema. Rok za rešavanje reklamacije prekida se kada potrošač primi odgovor prodavca i počinje da teče iznova kada prodavac primi izjašnjenje potrošača na odgovor prodavca. Potrošač je dužan da se izjasni na odgovor prodavca najkasnije u roku od tri dana od dana prijema odgovora prodavca. Smatraće se da potrošač nije saglasan sa predlogom prodavca ukoliko se ne izjasni u roku od tri dana.
Prodavac je dužan da u slučaju odbijanja reklamacije pruži odgovarajuće obaveštenje potrošaču (obrazloženje o neprihvatanju reklamacije). Takođe, u slučaju odbijanja reklamacije prodavac je dužan da potrošača sveobuhvatno obavesti o mogućnosti rešavanja sporova vansudskim putem, kao i o nadležnim telima za vansudsko rešavanje sporova.

U nastavku pročitajte detaljnije na koji način se vrši proces reklamacije, zamene ili povrata. Ukoliko imate bilo kakva pitanja ili nedoumicu budite slobodni da nas kontaktirate i mi ćemo se potruditi da dobijete konkretna uputstva i pojasniti proceduru kako da ostvarite reklamaciju: email: sales@lionleather.rs – tel: +381 (64) 708-8005

Oštećenje prilikom transporta

Svako oštećenje robe prilikom transporta ili ukoliko npr. nedostaje deo pošiljke ili je proizvod oštećen kupac je dužan da prijavi u roku od 24 časa od prijema robe. Molimo Vas da robu tj. samo njeno pakovanje proverite još dok je kurir tu. Ukoliko ima vidljivih tragova po samoj ambalaži pakovanja i proizvoda zamolite zaposlenog u kurirskoj službi da sačeka da proverite i da li je sam sadržaj tj. proizvod oštećen. Ukoliko postoji potreba za reklamacijom javite nam se da Vam pojasnimo dalju proceduru i proces reklamacije.

Ne odgovara Vam veličina?

Ukoliko Vam npr. ne odgovara veličina montona, jakni ili drugih odevnih predmeta, naravno moguće je izvršiti zamenu. Sve što je potrebno je da nam pošaljete proizvod nazad na našu adresu. Bitno je da nam navedete za koju veličinu da zamenimo, najlakše je da u sam paket ubacite papir na kojem ćete napisati za koju veličinu da izvršimo zamenu. Što se tiče poštarina i troškova transporta, troškove snosite Vi.

Zamena

Ukoliko je proizvod stigao u ispravnom stanju, međutim Vi niste zadovoljni i želeli biste zamenu za drugi proizvod iz naše ponude. To je naravno moguće, potrebno je da nas obavestite o tome i da nam proizvod vratite u ispravnom, nekorišćenom stanju. Ovo pravo možete ostvariti najviše 14 dana od prvobitnog prijema paketa.

Saobraznost

Zakonom o zaštiti potrošača Trgovac je odgovoran za nesaobraznost robe ugovoru koja se pojavi u roku od 6 meseci od kupovine robe.

Period saobraznosti artikala koji se smatraju potrošnom robom može biti manja od 24 meseca. Period saobraznosti za takve artikle iznosi 6 meseci, ukoliko proizvođač nije drugačije propisao.

Pravo na reklamaciju i besplatno servisiranje od strane Trgovca kupac gubi u slučaju neadekvatnog rukovanja (fizičko oštećenje,pranje u veš mašini i slično) kao i u slučaju da su vršene bilo kakve popravke ili pokušaji popravki od strane neovlašćenih lica.

Za sve dodatne informacije, slobodni ste da nas kontaktirate putem email-a: sales@lionleather.rs

Otklanjanje saobraznosti posle isteka zakonskog roka

Posle isteka zakonskog roka saobraznosti robe (6 meseci), potrošač je sam odgovoran za slanje robe na servis i snosi troškove slanja, primanja robe i popravke.

Vansudsko rešavanje potrošačkih sporova

Potrošački spor može se rešiti postupkom vansudskog rešavanja potrošačkih sporova. Kao trgovac smo dužni da vas obavestimo da smo po zakonu obavezni da učestvujemo u ovom postupku. Vansudsko rešavanje potrošačkih sporova obavlja se na transparentan, efkikasan, brz i pravičan način pred telom za vansudsko rešavanje potrošačkih sporova. Ministarstvo sačinjava listu tela i javno je objavljuje. Dostupna je na adresi: https://mtt.gov.rs/tekst/2306/zastita-potrosaca.php. Postupak pred telom može da pokrene potrošač samo ukoliko je prethodno izjavio reklamaciju ili prigovor trgovcu. Potrošač protekom jedne godine od dana (bezuspešnog) podnošenja reklamacije gubi pravo na podnošenje predloga za vansudsko rešavanje spora. Vansudsko rešavanje spora može da traje najduže 90 dana od dana podnošenja predloga.

Vansudsko rešavanje potrošačkih sporova, ne primenjuje se, pored ostalog:

u potrošačkim sporovima koji su predmet Zakona o zaštiti potrošača, ako je vansudsko rešavanje sporova uređeno posebnim zakonom, a naročito u oblasti pružanja elektronskih komunikacionih usluga, poštanskih usluga, finansijskih usluga, osim finansijskih pogodbi, usluga putovanja;
za rešavanje sporova po procedurama koje je ustanovio sam trgovac;
na neposredne pregovore između potrošača i trgovca;
na pokušaj mirenja strana povodom spora u parničnom postupku;
u postupcima koje je trgovac pokrenuo protiv potrošača.
Svaka strana u postupku vansudskog rešavanja potrošačkog spora plaća svoje troškove (troškovi zastupanja, putni troškovi i sl.). Rad tela za vansudsko rešavanje potrošačkog spora je besplatan za stranke u postupku vansudskog rešavanja potrošačkog spora.

Potvrdom porudžbine, klikom na dugme NARUČITE, saglasni ste sa uslovima reklamacije i korišćenja, kao i sa uslovima prodaje i zaključenja ugovora o prodaji na daljinu (link ugovora).

Lion leather će se potruditi da vam maksimalno izađe u susret i učini sve u skladu sa vašim željama i zahtevima.

Po prijemu Vaše reklamacije izdaćemo Vam pisanu potvrdu ili elektronskim putem potvrditi prijem reklamacije, tj. saopštićemo Vam broj pod kojim je zavedena Vaša reklamacija u našoj evidenciji.

Odgovor na Vašu reklamaciju ćete dobiti u najkraćem mogućem roku, a najkasniije u roku od 8 dana od prijema reklamacije. Sam rok za rešavanje reklamacije je 15 dana od dana njenog prijema.

Pravo na odustanak od kupovine

Na osnovu zakona o zaštiti potrošača (Službeni glasnik RS, br. 62/2014) – potrošač ima pravo da odustane od ugovora zaključenog na daljinu, odnosno izvan poslovnih prostorija u roku od 14 dana, bez navođenja razloga i dodatnih troškova, osim troškova iz čl. 34 i 35. ovog zakona.

Potrošač ovo pravo ostvaruje izjavom koju može dati na posebnom obrascu za odustanak od ugovora zaključenog na daljinu.

Obrazac možete preuzeti – OVDE.

Nakon popunjenog obrasca potrebno je da nam i fizički vratite robu na našu adresu (Nemanjina 40 TC Futura, Lokal 19 Beograd, 11000) putem kurirske službe, u ovom slučaju troškove transporta robe snosi kupac.

Ukoliko Vam je bilo šta od ovoga nejasno, kontaktirajte nas putem email-a ili na neki od telefona i sve ćemo Vam detaljno objasniti i pomoći da ostvarite svoja prava.

Povrat novca

Po prijemu vraćene robe, ustanovićemo da li je sve u redu sa robom, tj. da je nekorišćena i bez oštećenja. Nakon toga, izvršićemo povraćaj novca najkasniije u roku od 14 dana od dana kada smo primili obrazac za odustanak od ugovora na daljinu.

Potrebno je da nam dostavite tekući račun na koji želite da izvršimo povraćaj sredstava (lionleather.rs snosi troškove bankarskih provizija). Ukoliko nemate tekući račun ili želite da novac vratimo na neku drugi način molimo vas da nas o tome obavestite.

Situacije kada potrošač nema pravo na odustanak od ugovora
Potrošač nema pravo na odustanak od kupovine u sledećim situacijama:

ukoliko je nakon fizičkog vraćanja robe ustanovljeno da nije vraćena roba koja je i poslata prvobitno od strane nas kao prodavca
ukoliko je nakon fizičkog vraćanja robe ustanovljeno da je na samom proizvodu vršena dorada, ili je oštećen i samim tim onemogućen za dalju prodaju

Komentarisanje na našem sajtu

Posetioci naše internet prodavnice slobodni su da komentarišu proizvode, tekstove i ostale objave na našem sajtu. lionleather.rs zadržava pravo da ne objavi komentare koji su zlonamerni, sadrže nepristojne izjave, šire mržnju ili diskriminaciju i na bilo koji način ugrožavaju prava drugih. Lažno predstavljanje i registracija sa tuđom email adresom nije dozvoljena.

Ažuriranje podataka na sajtu
Lionleather.rs zadržava pravo da može u svako vreme, bez prethodne najave promeni podatke prikazane na bilo kojoj stranici sajta.

Naši poslovni podaci
Lion Leather by ringe

Matični broj: 65686589

PIB: 111823484
Sedište online firme: Beograd 11000

Tel: +381 (64) 708-8005

email: sales@lionleather.rs